Gzey123 yani yenidoğan döneminden 3 4 aylık olana kadar kullanılıyor iyide oluyor ayrı takılmaması var sadece birde yağmurluk ve ayak örtüsüde içindeydi benim aldığımın ama ayak örtüsünü 1 2 kez ancak kullanmışımdır çok kullanmadım puset kullandığım için ilk dönem sonrada yaz geldi gerek duymadım