Hiwarab Merahaba kızlar bugün doktora gittim bebeğimde göbeğinde fıtık olabileceğini söylediler diğer adıyla omfalosel . Aranızda duyan bilen geçiren varmı ? 🥴 Çünkü almamı söylediler
Hilal-95 Hiwarab benm abimin kızında vardı doğduğunda ameliyat oldu 20 dk felan sürdü yani hemen aldılar iz bile kalmadı ama kasık fıtığı vardı onda erkeklerde olursa daha sıkıntılıymış hemen alınması gerekıyormuş