Kuben henüz doğumum çok yeni 18 gün oldu. İlk 4-5 gün 6 aylık hamile gibiydim. Emzirdikçe adet sancısı gibi bir ağrı oluyordu başlarda o ağrıyla sanki göbeğim ufaldı gibi hissettim. Şu an sarkık ayva göbeğim var sadece. Sezaryen yerinden katlanarak sarkan bir deri 😅😅 zamanla toplar sanırım. Yumuşak bıngıl bıngıl sallanıyor. Doğumdan sonraki gün sadece 3 kilo vermiştim. Halbuki bebek bile 3.470di 😅😅 3. Günün sonunda kilo kaybım 10a ulaştı. Muhtemelen daha da verecektim ama ailemin süt olsun süt olsun diye yedirdikleri dolayısıyla kilo verişim durdu