Naz1905 Ebrarela rabbm doğumunu kolaylaştırsın sağ salim evladını kucagına almayı nasip etsin inşallah sağlıcakla🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Um07 Ebrarela Bende sabah gireceğim doğuma nasip olursa ama biz 35+6 yiz suyum geldi aciklik olduu 😏 benim için de dua edin lütfen
SerapTadelenTtnc Ebrarela Um07 SerhanYamurBarut kızlar sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız dilerim güzel haberlerinizi de yazın mutlaka Allah yardımcınız olsun bizler için de dua edin 🤲
SerhanYamurBarut @Ebrarela canım bende yarın öğlen sezeryana giricem 39 oldum işte . Çok korkuyorum allahım yardım etsin bize
Cnnhls Ebrarela Canım bende spinal olucam korkulucak bisey var mı ya ayağa ilk kalkış nasıldı bi de panik yapicak durum oluyor mu ameliyathane ortamında 😔bende hala o günü düşünüyorum korku panik heyecan hepsi var
Ebrarela Cnnhls şu kadar söyleyim ben yaptıysam herkes yapar hiç birşey yok kendim kalktım ayağa annem ellimden tutup çekti sadece kızımda genel sezeryan dım 3 kişi zor kaldırmıştı