hilal20gcm kilosu fazla degil normal sınırlar içerisnde her bebegin gelişimi digerine birebir benzemez. Cok fazla kilolu oldugunda zaten doktorlar uyarıyor yeme içme konusunda. Özellikle şekerden cok süpeleniyor. Gayet iyi bence kilosu haftsına göre önde demiştir muhtemelen doktor masallah 🌸🧿 bizim 33 hafta bgn 2,400 dü saglıkla gelsinler 🙏