Goncagul_94_35 Nasıl ve hangi marka korse aldınız güzel anneler ? Bir de nezamandan itibaren kullanmalıyız acaba ♥️🤩
gizemgulsun_sahin Goncagul_94_35 ben owli alacağim sanirim 1 hafta sonra falan kullanılıyor 40 gün sonra bende teyit edeceğim artık:)