Sltn Merhaba kızlar. Doğumda veya sezeryandan öncesi hastanede sancı cekerken vs ne giydiniz veya ne giymeyi düşünüyorsunuz hangisi rahat olur bizim için acaba 🤔
2prensessannesi Sltn normal olcaksa surekli muayene edecekleri icin gecelik enrahati. Ben sancicektim sonra acilmam olmayinca sezeryana aldilar sezerya dan sonra da boydan gecelik dHa rahatti ozellikle wc icin. Zaten egilemiyosun dikisler aciyor ben pijama takimlarimi hic giyemedim hep gecelik
ecemsuu Sltn bence gecelik canım ben normal dogumda gecelik giydim sürekli altan baktıkları için şimdide sezeryan olucam onudada sonda olacagı için gecelik tercih edicem önü düğmeli
Liladrian Sltn Henüz doğum yapmadım ancak 2 gecelik, 2 adet altlı üstlü takım ve bir adet de kimono aldım sabahlık niyetine. Bakalım hangilerini kullanmak nasip olacak..
NekwaSultan Sltn Canım özelde herseyini cikartip ameliyat önlüğü giydiriyorlar normal doğumda Dogumdan sonra da ben pijama takimi giydim rahat ettim. Yine de gecelikte koydum cantama
Sultan42 Cansum1 ee tabi canım açılma nekadar bebeğin kafası nerede sen sancı çekerken arada bir gelir kontrol ederler
Sultan42 Sltn sancı çekerken zaten hastanenin önlüğünü giyiyorsun dogumada öyle gidiyorsun daha sonra çıkınca bence en rahatı pijama takımı diye düşünüyorum ben öyle yapmıştım yine pijama alcam alt üst
Sarella Sltn normal dogumda bana mavi elbise verdi ebe onu giydim kendime de altlı üstlü sabahlıklı pijama getirdimonu giydim daha rahattı benim için
2cocuklu-anne ecemsuu 2kizanasi bence doktorlar kolaya kaçmak için hemen bırak vs diyorlar gerekli vitamini aldıktan sonra risk de yoksa iki bebek sağlıklıysa olabilir diye düşünüyorum.Doğduktan sonra nasıl planlıyorsunuz mesela önce küçük sonra büyük aynı memeden mi ya da aynı anda gibi mi
Sinmn Sltn normal doğumda sancı sürecinde hastane önlüğünü giydirdi bana.. doğumdan sonra da gecelik giydim ilk gün.. ertesi gün pijama takımımı giydim.. sezaryeni bilmiyorum ama yakında öğreneceğim sanırım 😔 gecelik daha rahat olur diye duydum ama
Cerenora Bence en iyisi gecelik. Normali bilmiyorum ama sezaryende pansumanla geliyor hasta bezi değiştiriyorsun, tuvalette galan çok rahat ettim. Hastanede yine gecelik giyerim eve gelince de pijama.
Nurylcndag Cerenora birşey sormak istiyorum bende hep gecelik düşünüyorum ama tam kışın ortasında doğum yapıcam geceliği giyince alt püfür püfür ☺️Donmazmıyım diye düşünüyorum bu konuda ne düşünüyosunuz yoksa tayt felan giyiyolarmı altına yada çorap vs ne bileyim ☺️
Cerenora Nurylcndag hastane o kadar sıcak oluyor ki😊 üşümen imkansız. Ama her ihtimale karşı yanına pijama da alabilirsin. Baktın üşüyorsun pijamamı giyersin.
Nurylcndag Cerenora teşekkür ederim, nasıl takıntı yaptıysam yana yana kışın bu gecelikleri giyebilirmiyim geceliklerin kumaşı ince kalın yokmu diye gezinip duruyorum,fikir verdiğiniz için sağolun gerçekten ☺️🙏