Bhr-1 16 hafta da aynı şey söylenmişti özellikle de özel e gidiyorsan habire birşeyler söylüyorlar canını sıkma en fazla sezeryan doğum yaparsın başka hiç birşey olmaz , bana da söylemişlerdi dediğim gibi ama şuan 33 haftalığım şükür bebeğim 20 haftadan beri normal doğum pozisyonunda 😇 tabiki de dikkat et kendine ağır kaldırma yükseğe uzanma fazla yorulma vs ama bunlar hepimizin yapması gereken şeyler . Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻