Kızlar merhaba ,yaklaşık 4 gündür gribim doktorumla sürekli konuşuyoruz.Bol sıvı alıyorum antibiyotik kullanıyorum.Ayrıca erken doğum riskim var plesanta previa olduğum için. Dün geceden beri karnım ara ara sertleşiyor daha önce de oluyodu ama sanki sıklaştı.Birde çok sık olmamakla birlikte bebek sağ ya da sol tarafa toplanıyor. Bunlar normal mi yaşayan var mı ? Şimdiden teşekkürler