DnHazrlklar Yaz ay maşaAllah canım darısı bana olsun Allah evladını sana bağışlasın ☺️ Hastane çantam da eksikler var korktum yarın tamamlıcam hepsini artık
Imraninannesi DnHazrlklar ben de 35+2 yim sancilarim ara ara oluyo çok kötü oluyorum insaAllah bebislerimiz hayırlısıyla vakitlerinde gelirler
Wyz Yaz Yaz zayif bebekler kesinlikle daha çabuk büyüyo benim kızım kilolu doğdu kardesimin bebeği çok zayıf doğdu aralarında 4 gün var bir ay sonra kardesimin bebeği benimkinin iki katı oldu keşke benim kızımda zayıf dogsaydi
Gudigudi DnHazrlklar benim de 36+0da sancim basladi bel kasik. Doktora gittim 1.5 cm acilma vardi. Ilac verdi doktorum durdurduk kasilma ve sancilari.