Aybam Merhaba 20. Haftadan kızım hareketli gelmeye başladı bana sabah akşam karnımda hareketlenme hissediyorum siz de durumlar nasıl normal midir acaba? Ben mi abartıyorum ve iyi bişi mi ultrason da da hep hareketli doktor söylüyor baya hareketli diye 🥲
Edacevik Aybam normal tabiki benim kızımda öyle hic durmuyor hatta bazen canımı yakıyor vururken baya sert vuruyor 26. Haftadayım
Edacevik Aybam ben kasiyerim 2 hafta sonra falan rapor alıcam insallah. Bazen bi vuruyor zor duruyorum zillii diyorum içimden😂😂