Bugün ikili tarama testim vardı. Sabah gittik. Doktorla kısa hoş bi sohbetten sonra beni ultrasona aldı. Ensesi kalın gibi geldi bana dedi. İkili tarama testi yerine başka bi test var dedi onu yapalım ama maliyetli dedi. 2 bin küsür falan. Neyse tamam dedik çıktık. Ben hemen başka bi operatör doktordan randevu aldım oraya gittik oda aynısını dedi. Normal olan 2 mm imiş. Ama benim bebeğimin 3.1 çıkıyo 3.4 çıkıyo. Bu durumla karşılaşan var mı. Nolur yardım edin. Grip olmuşum başım ağrıyor gözlerim ağrıyo burnum boğazım tıkalı. Birde bu haberden sonra ağlamalara doyamadım. Hiç iyi değilim