Busrabuyuk Doktor suyun çok dedi bazıları iyi diyor bazıları iyi olmaz erken Doğum riskin var diyor bu durumu yaşayan var mı?
Ciara93 Busrabuyuk suyun az olması kadar fazla olması da normal değil ama risklerini doktorundan öğren derim cnm
Melikezturk Busrabuyuk benim yengeme söyledi ama bi problem çıkmadı inşallah sende de olmaz bi problem kafana takip stres yapma güzel düşün güzel olsun inşallah canım 😊
Eliffff Busrabuyuk şekerden dolayı artabileceğini söylemişti doktorum.Şekeriniz var mı sizinde.suyun fazla olması da bir risk ayrıca erken doğum için.
Ciara93 Busrabuyuk işte onun için diyorum iyi olur diyenler varmış onları dinleme dikkat et kendine neresi iyi bunun
Minikmucizemmm Busrabuyuk Canım tam bilemiyorum ama benim yengemin de suyu çok fazlaydı 35+6 Doğum yaptı , bana da doktorum suyun az sınırda dikkat etmemiz lazım sürekli kontrole gel dedi ikiside sıkıntılı bir durum çok dikkat bence