biroglanannesii ben 13+4te ikili tarama testine gitmiştim çok şükür düşük riskli çıkmıştı bence her annenin yaptırması gerekiyor insan düşük ya da yüksek riskli çıkması bir anlam ifade etmiyor doğruluğu %100 değil bana kıza benziyor diye tahminde bulunmuştu ama emin değildi benim içimden hep erkek geçiyordu belirtilerim hep erkek bebek belirtisiydi biraz şok oldum yarın da üçlü taramaya gidicem belki orda net görür diyorum ama 20inci haftadan önce kesinleşmiyor çünkü kızda da erkekte de rahim ve testis torbaları tam oluşmamış olabiliyor