HaticeEmre 12+4 günlüyüz en başından beri sol kasıgım çok agrıyor kalp gibi atıyor...Benim gibi olan varmı doktor normal dedi ama korkuyrm
RRR HaticeEmre benimde en başından beri sol kasıgım cok agrıyodu özellikle ayaga kalkarken ve yürürken ama korkma aşırı agrıyosa bi enfeksiyon testi yaptır canım idrar yollarında enfeksiyon vardır belki
RRR HaticeEmre yok canım ya cinsiyetle hiç alakası yok ama yerleşmekten olabilir ama enfeksiyonu ihmal etme