Kderdenzmsl 23 haftalık hamileyim dün detaylı ultrason a girdim eşimin ısrarıyla doktor kalbinde ufak bı delik olduğunu söyledi doğuma kadar kapanabilir de kapanmayabilir de dedi böyle olupta kapanani var mı dünden beri aptal gibiyim 🥺
Ayseyldrmx Kderdenzmsl her bebegin kalbi anne karnında delik olurmuş zaten benimde öyle bi sıkıntı çıktı profesör doktora gittik korkulacak bişe yok dedi anne karnında zaten her bebegin delik dedi kalbi kiminin son aylarda kapanıyor kiminde doğduktan sonra dedi banada o yüzden gönlün rahat olsun banada dediler yani detaylı da ama zaten delik her bebekte olan bişeymiş canını sıkma
Ayseee4238 Kderdenzmsl benim bebeğimin kalbindede detaylıda delik vardı hemde 2tane doktorum istersen testler yapalım ama bence hiç gerek yok emin ol kapanır bunlar sorun değil daha gelişim aşamasında bebeğin çoğu bebekte olabilecek bişey bu dedi bende çok korkmuştum ama çok şükür öbür ay kontrole gittiğimizde kapanmıştı. Benimki bir ay içinde kapandı yani.
Pembe_duslerr Kderdenzmsl hiç korkmayın bu durumdan.Yeğeniminde dogdugunda kalbi delik dogmustu 1sene içinde kapandı geneldi rastlanılan bir durummuş Dua edin inşallah birşey olmaz.
Kderdenzmsl Ayseyldrmx ya Allah razı olsun inşallah kapanır bana her bebekte olur filan denmedi sadece kapanabilir yada kapanmaz diyince çok kötü oldum
Kderdenzmsl Ayseee4238 Çok şükür inşallah bizimde öyle olur. Benden de bir çok kan testi flan istedi 15 gün sonra yaptır gel dedi 😔
Selver07 Bende yaklaşık 3 hafta önce yaptırdım delik var 1 ay sonra gel dedi haftaya gitçem inşallah ama her sorduğum kapanıyor ya doğumda ya doğumdan sonra 7 yaşına kadar sürende var hemen kapanan da dediler inşallah hemen kapanır 😕🙏🏻
Ayseee4238 Kderdenzmsl düzelir ins canım senin doktorun seni rahatlatmamis ki benimki o kadar güzel içimi ferahlatti ki Allah razı olsun dediği gibide oldu korkma kapanır Allah’ın izniyle bı arkadasiminda vardı bebeğinde onun ki doğumdan sonra kapandı ama % 90 mutlaka kapanıyor yani ins içini ferah tut.
Kderdenzmsl Ayseee4238 detayliyi yapan doktor okadar cins biriydi ki eşim nerdeyse kavga edicekti kapanır kapanmazsa doğunca kardiyoloji ye gösterin bebeği dedi okadr. Allah razı olsun siz içimi rahatlattiniz
Kderdenzmsl Pembe_duslerr Allah razı olsun inşallah düzelir ilk kızımda böyle bişey çıkmayınca endişe ettim
Pembe_duslerr Kderdenzmsl bizde ilk cok üzülmüştük hemen farklı ile üniversite hastanesine yönlendirmişlerdi oradaki doktorlar bayağı icimizi rahatlatmıstı 1yaşında kapancak korkmayın diye gerçektende kapandı.Sizinkide kapanır eminim ben 🥰🙏