Akbulutsevda Kızlar merhabaa. 37+4 günlük olduk bugün. Kontrolümüz vardi. NST de sancı çıkmış dedi oysaki ufak ufak hisseidyordum. Şuanda da bastırıyor gibi. doktor evine git sıklaşırsa gel dedi 🥺gelmesi bir kaç günü de bulabilir değil mi