Mrvysnn benim de kan pıhtılaşması sorunum var hangi genlerde olduğuna göre doktor tedavi sürecini belirliyor zaten benim çok riskli genlerde değil ve de iki genimde var o yüzden biz keseyi gördükten sonra hap ve ilaçlara başladık. Doktorum sağlıklı gebelik olup olmadığına bakacağız dedi. Çünkü ekstra bi kanamayla karşılaşmamak için. Elhamdülillah bi sıkıntı yok şimdilik 12+4 olduk. Doktorunuz size uygun olanı söyleyecektir.