Melekalkan06 Kızlar sezeryanla dogum yaptım 1,5 aylık olduk 4 gün önce adet oldum fakat çok aşırı kanamam var yarım saate bir ped değiştiriyorum normal mi bu durum
gamzosgamzos Melekalkan06 normal canım bende 3 aydan sonra olmustum ilk 2 3 adetim cok kanamali gecmisti
irva Melekalkan06 Normal canım.Ben 9.5 ay oldu doğum yapalı.Bende 40 başı olmuştum.Bir ay normalse diğer ay yoğun geliyor mesela.Yoğun geldiği ay depend kullanıyorum.
Melekalkan06 gamzosgamzos yani ikinci doğumum bu ilkimde böyle olmamıştı 🙍♀️ Bunda çok fazla oldum halıya falan aktı o derece 😑
Melekalkan06 Mrvysnn bugün 4. Günüm af edersiniz kahvaltı hazırlamak icin kalktım bi baktım halı kan içinde 😑