mylittlepony Kızlar merhaba bugn sabah folik asiti içtim sonra unuttum tekrar içtim az önce bi zararı olurmu acaba içim içimi yiyor 😞
mathildaa mylittlepony bisey olmaz canim. Fazlasını atarsın zaten idrarla vs. Normal ilaç olmadığından, icin rahat olsun bence
Hilal-95 mylittlepony bol su iç üzerine atarsın bende decavit içtim yanlışlıkla 2 kere hemen doktora sordum sorun olmaz demişti ben hemen kustum ama direk sonra bol su içtim korkudan tabi ama bsy olacağını sanmıyorum
Nazzz1310 mylittlepony korkma bişi olmaz hatta bana doktorum unuttuğun da tekrar iç demişti hatırlayıp hatirlamadinda demişti bişi olmaz yani 😊
Kusciviltisi mylittlepony bende Demir ilacı icin aynısını yapmıştım doktorum güldü bisey olmaz dedi vitamin sonuçta icin rahat olsun🥰