nevamm1 İl kez yapmıyorum daha öncede yaptım çokta güzel yaparım söylemesi ayıp . Bu sefer yaptığım kayisidan dolayı ekşi oldu eksiligini alabileceğim bir yöntem varmıdır.yardim edin
Leylarana nevamm1 kayısıları içinden azaltın. Biraz su ve şeker ilave edin. Eğer kayısılarınız ekşiyse bekledikçe daha da ekşileşir. Her meyvenin tadına ayrı ayrı bakın belki başka ekşi bir şey vardır onuda azaltın.
nevamm1 Mom872 Myworld34 kızlar ekledim şeker ekledikce boğazı yakan tatlı bir eksilik oluyor birazcık tuz attım ama işe yaramadı kayısinin bu kadar eksi cikacagini düşünemedim sağolun öneriniz için inşallah başka bir öneri çıkar 🙏 yoksa dagitmiycam ziyan olacak 😔
nevamm1 Drf kattım canım olmuyor 😣 ziyan olacak birde okadar çok ki dağıtacam diye hiç böyle olmazdı kayısı kurbanı oldum resmen 😔
nevamm1 Leylarana baktım canım kayisidan geliyor eksilik hiç aklıma gelmedi eksi olabilecegi cikarsamda suyuna salmış eksiligi kurtara bileceğim bir yöntem çıkar inşallah 🙏