@2areninannesi gebelik şekerim yok şuan için . Ama sınırın biraz altında her an olabilir yani. Bende çıkmasın diye dikkat etmeye başladım. açıkçası meyve yiyorum ama siz yiyemiyorsunuzdue sanırım. Sabahları ceviz yumurta kaşar peyniri mutlaka tüketin . Ben yumurta ve sütten tiksiniyorum . Ama kendimi zorlayarak arada yiyip içmeye çalışıyorum . Bir de yoğurt yemeye çok dikkat ediyorum . Akşamları yemekten çok yoğurt yiyorum . Bebek her şekilde beslenir diye düşünüyorum. Çok da kafanıza takmayın . Sağlıklı beslenin yeterli . Benim zaman zaman kaçamaklarım oluyor😊😊