Cansum1 ya ben Amerikadayım burdakiler çok değişik illa herşey kendiliğinden doğal gerçekleşsin istiyorlar ama bu da can yani anca taşıyorum artık ... zaten çarşambaya kadar gelmezse çarşamba sabah suni sancıyla normal doğum başlicak inşaallah.. geçen cuma kontrolum vardı bol bol yürü dedi cuma dan bugune tam 15 km yürüdüm 😬😬 3 gün boyunca 😀