Minammm birde ben şuna inandım ilk gebeliğimde fazlasıyla stres yaşadım onu da etkisi olduğuna inanıyorum mide bulantıları için. Bunda çok şükür bi sıkıntım yok stres yönünden ve kendi kendime bu hamileliğim çok güzel geçecek midem bulanmıycak kusmayacağım dedim hep, üstelik tiroit hastasıyım ve ilaç kullanıyorum, dahiliye doktorumda aynı şeyi söyledi, midem bulamayacak de güzel geçecek de, ama olacaksa da ne yaparsak yapalım oluyor.