SerpilEsra Batmanda hamile cekimi yapabilcegmiz fotografta guzel cikan sakin temiz bir yer biliyormusunuz bu arada cekimi kendimiz yapacagz.
SerpilEsra minnakanneeee yasam hast studyosu ile gorustum aminetubaphotography. 500 tl studyo cekimi bir aksesuar elbise icerisinde album yok dijital veriliyor fotograflar. Batman cekim platosunda istersek girisi 150 veya 200 tl imis fiyat icin arastrma yapmadm ama bilginiz varmi normalmi ucreti?
minnakanneeee SerpilEsra walla araştırmadm ama orda var biliyorum ben yaşam Hastanesi’nde doğum yapacağım orda hiç mi indirim yapamazlar
minnakanneeee SerpilEsra bu arada çekim platosu giriş ücreti yanılmıyorsam 300 müydü 500 TL gibi birşey olmuş
SerpilEsra minnakanneeee tek basinami oyle acaba ucreti 150 200 dedi belki fotografcilarla anlasmalidir diye uygun demistir bilemedm ya insallah oyle degldir siz nerden duydunuz acaba🙏
minnakanneeee SerpilEsra düğünüm için gidince 300 TL verdik geçen de gorumcemin oğlu evlendi Plato yenilenmiş diye 500 TL almışlar onlardan
SerpilEsra minnakanneeee ya 300 yine iyide 500 cok fazla studyo cekimide cok sade geliyor bana😪 30 temmuz yapmislar en son platoda cekim. bilir diye dusunyorum ama kararsiz kaldim bir arastirayim yine tesekkur ederm evet zeynep hocada olcak
SerpilEsra minnakanneeee ayin 4 yada 6 gibi gidecegm sorun cikmazsa erken dogum riskim var hic belli olmuyor bir sorun oldukca gidiyorum🤭