Gul76 maşallah 🧿 benim de normal doğumum zor oldu 12 saat sancı çektim 😑 açılma düzenli diye bişey yapılmadı normal doğum yaptım şimdi zorunlu sezeryan olma ihtimalim yüksek normal doğumfan sorma artık iyiyim demem 1 ayımı aldı çok zorluk çektim aslında sırf bunu düşünüp kendimi korkutmamam lazım ama insan bilmediği şeyden korkar derler ya o etkiliyo beni