Kızlar ben en az üc dört günde bir sabah ac karnına su bile icmeden rutin tartılırım
En son tartıldıgımda 74.5 civarıydım
İki gün once 73 olarak kendimi gördüm
Simdi bugün tartıldım 72.2 ye düşmüşüm
Kilo almam gerekirken cok fazla yiyorum ona ragmen vermişim
Suyum vs sızıntı mı oluyor yada kiloyu ondan mı veriyorum aşırı korkuyorum
Cuma günü kontrolüm var sizin basınıza böyle durumlar gelyior mu suyum akıyor gibi düsünüp kafayı yemek üzereyim