Kesin sonuç vermedikleri için 2li ,3lü , 4 lü test yaptırmadım. Sadece ikili test haftasında perinatoloji uzmanına görünüp ayrıntılı kontrol oldum. Burun kemiği, ense kalınlığı, gelişimine baktırdım. Ama aldırma gibi bir düşüncem yoktu sadece sağlıklı mı gelişimi nasıl ilerliyor ona baktık. 23. Hafta da detaylı ultrasona gireceğim. O da herhangi bir sağlık sorunu var mı önceden bilgimiz olsun diye. Rabbim evlatlarımıza sağlıkla sıhhatle kavuşmayı nasip etsin. Bizlere verdiği armağanlara sahip çıkabilelim inşallah 🌺