bsracsknn Merhaba 32 haftanın içerisindeyim sol kalçamda ayağımın üzerine bastıkça acayip agrım oluyor başka olan varmı yada çaresini bilen ? Topallıyorum
Btlblbl bsracsknn bende 28 +4 haftalığım oturamıyom hiç 😐acayıp agrıyor sürekli ayakta duramıom yatamıom napcam şaşırdım 🤕
Ceyduygu bsracsknn Benim cok kötüydü hic yürüyemiyordum doktorum magnezyum başlattı şimdi cok şükür hafifledi yine arada bir oluyor ama en azından eskisi kadar degil
Aselebru1 bsracsknn 38 haftalığım 30 larda bende de oluyodu çalışamıyodum bile 32 de izine çıktım hala aynıydı şimdi kalça ağrım geçti ama bu seferde bacaklarımın içleri ağrıyo yürürken bile canımı acıtıyo
Ciara93 bsracsknn normal cnm çoğumuzda oldu forumda da çok okudum çünkü. Benim 28-34 haftalar arası çok oldu geçti sonra, şimdi 38 olduk bir haftadır yine başladı 😞
bsracsknn Teşekkür ederim hepinize umarım benimki de kısa sürede geçer yoksa böyle olursa bende çalışamayacağım :(
Zeynocemre bsracsknn aynı durımdayız canım ya berbat bisey duvarları tutuyorum yürürken biraz esnet ayagını ama dikkat et bilincli olarak yap rahatlarsın bide kendini yorma hiç
bbestw bsracsknn 32+0 sol kalçam kasığım felaket ağrıyor soluma yatamıyorum yarın doktor randevum var sorucam bunu magnezyum kalsiyum daha hiç aksatmadım can sıkıcı bende topallıyorum artk kaplumbağa gibiyim ağırlıktan 😤
Ayseee42 bsracsknn geçmiş olsun canım bende de oldu aynısı resmen yürüyemiyoruz sürekli bacağımdan belime doğru şiddetli batma oluyordu bol bademle maden suyu içtim hafifledi çok şükür bebişin cinsiyeti ne canım
bsracsknn Ayseee42 bebeğimiz erkek :/ sol bacağım benim de öyle ne yaptırsam iyi gelmedi maalesef :( sizin bebek ne peki??
Ayseee42 bsracsknn benimkini henüz söylemedi canım iki hafta sonra gidecez tekrar belki bu sefer söyler
bbestw bsracsknn evet canım yeni geldim muayeneden normalmiş magnezyumu aksatmamam gerekiyormus doğumda yaklaştı olucak bunlar dedi ne kadar ağrısada sırt üstü yatmak yok yine de sağa ve sola yatıcaz 😊
bsracsknn Ayseee42 bizimki kendini 29 haftaya kadar sakladı :) hayırlısı sağlıklı olsunlarda gerisi hiç önemli değil
bsracsknn bbestw teşekkür ederim canım böyle birbirimizi bilgilendirebilmemiz gerçekten çok güzel birşey program Harika :)
dileknazliay benim gebeliğin başında başlıyor doğana kadar, kızımda 9 ay çektim bunda 14 haftalığım başladı yine :(
Estur bsracsknn ay bende de var canım kara kara düşünüyorum beden oluyor diye 32. Haftadayım bu hafta doktoruma Sorucam. Bende oturtamıyorum resmen. Oturur ve kalkarken ağrıyor sol kalçam
Laylali Arkadaslar bende de 20. Haftada basladi bildiginiz topal olmustum kesinlikle magnezyum 2 haftadir onu kullaniyorum suan cok Şükür iyiyim