Zkskdkdkxk Merhaba kızlar benim enfeksiyon sıkıntım var antibiyotik başlattı doktor eğer geçmezse kültür tarama testi yapalım dedi yaptıranlar ne kadar bi fiyat verdi çıkan sonuçtan sonra kullanılan ilaçlar sayesinde kurtulan oldumu bu enfeksiyondan
Sabirellaaaa Zkskdkdkxk kültür tarama testini ilk defa duydum bende de enfeksyon vardı tek kullanımlık ilaç kullandım geçmedi idrar kültürü istedi yaptırdım tekrar ilaç kullandım sonrasında geçt sıkıntım
Hilal-95 Zkskdkdkxk idrar kültürü var genelde ben beceremiyorum onu malesef ama hastanelerde yapıyolar devletde ücretsiz gayet taramayı ben ilk defa duydum
2-prensesannesiii Zkskdkdkxk Kültür testi devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor. Benimde üreme oldu diye çıkmıştı ama hamileyken antibiyotik kullanmak istemediğim için almadım ilacı . Şuan ne durumda bilmiyorum .
Zkskdkdkxk Sabirellaaaa peki halsizlik bulantıniz aşırı oluyormuydu enfeksiyon varken ben ne zaman enfeksiyon kapsam tekrarlasa bulantım çok oluyor halsizlik oluyor hasta gibi
Sabirellaaaa Zkskdkdkxk evet asırı çok 21 haftalık hamileliğim boyunca 1 kere bile midem bulanmamıştı baştan sona kadar enfeksyon olduğum hafta yemek bile yiyemedim cok midem bulandı. Mide bulantısı da halsızlık yaptı bayılacak gibi oluyordum bazen. İlaç kullandıktan sonra geçti muhtemelen enfeksyonn gittiği içindir. Sağlık ocağında ki ebe enfeksyon mide bulantısı yapar bol su iç genede çabuk geçer dedi
Hilal-95 Zkskdkdkxk anladm ama devletde ücretsiz yapılıyor bende yaptırdım ama beceremedm idrarın ortasını yapmak gerekıyormuş ama yapılıyor yani
Surimsine İdrar kültürüdür o canım ben de 4 5 gün önce kültür verdim muayeneye 195₺ veriyorum kültür için 15₺ ödedim (hastane sgk anlaşmalı)
Zkskdkdkxk Surimsine idrarla ilgili benimkide doktor anlatırken idrar kültürü demek yerine kültür tarama diye konuştuğu için bende öyle yazmışım 🥰