kayaebru9088 33+4 reyiz 24 saat idrar birktirdim protein sınırda çıktı tansiyon normal nst normal erken doğum riski var 🥺yüksek tansiyon olursa gebelik zehirlenmesi oluyormuş pazartesi tekrar nst gircem varmı yaşayan böyle
Sancarefeem kayaebru9088 kuzum benim 24 haftada tansiyon başladı 37 doğurdum kontrolda ol her dakika stres yapma tuzu azalt hatta tamamen kes eve tansiyon aleti al düzenli ölç ve not al haftan çok iyi o yüzden dikkat et dayan biraz daha herşeyin bir çözümü var korkma ☺️
kayaebru9088 Sürekli tansiyin takibi yapıyorum şimdilik bı sirun yok tansiyonda evet tuzu tamamemn kesicem şimdilik 2 kiloyuz daha 37ye kadar gelsek hayirisiyla şimdiye akdar herşey normaldi ama bı anda geçen hafta suyu azaldı. Bira bebeğin bu haftada böyle oldu
Sancarefeem kayaebru9088 allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin korkma iyi düşün iyi olsun her zaman ama dikkatli kontrollü olmak lazım