Merhabalar 37 haftalık hamileyim 10 gündür felan karnımda aşırı derecede kaşıntı kızarıklıklar var. İsilik sivilce gibi bişeyler ve yavaş yavaş koltuk altınd ellerimin üzerinde felanda çıkmaya başladı. Doktorum cildiyeye gönderdi son ay normal dedi. Bir tane krem verdi Advantan M %0.1 emülsiyon diye 3 gündür hiç bir değişme yok bu durumu yaşayan oldu mu önerileriniz nelerdir kaşıntıdan bazen yanmasından hiç duramıyorum 😔😔