Eminedmrrr Kızlar 38+6 dayım. Gün içinde oğluşum sık sık bir yere toplanıyor kasıklarıma sanki adet sancısı gibi sancı giriyo ama daha nişanım da gelmedi yarın kontrolüm var sizce doğum yakın mıdır