mrvbtndnz Merhabalar 16+3 haftalık hamileyim doktor erkek dedi. Sonradan değişir mi? Değişip kız olan varmı?
nevamm1 mrvbtndnz benim değişti canım 12,14.16 erkek demişti 18 de kız dedi %90 artık değişmez umarım detaylı ultrasonum var p.tesi ama değişeceğini sanmıyorum 🥰
Halimeege mrvbtndnz aynı kaderi paylaşıyoruz baciiim benimde 2 oğlum vardı 3. Oğlum oluyor bende senin gibi o kadar çok kız istemistimki nasip olmadı hayırlısı hala acaba kız olurmu geri diyorum
mrvbtndnz nevamm1 yaa hayırlısı olsun sağlıkla kavuşursun inşallah benimde gecen ay kıza benziyor dedi bu ay erkek dedi detaylı da kesin sonuca ulaşırız inşallah
ElifMZ 16.haftada erkek dedi dr. 19.haftada kız dedi detaylı ultrasonda kız olduğu kesinleşti 🙏🏻Bebeğin duruşu ve kordonun önünde olması dr yanılmasına neden olmuştu
mrvbtndnz Halimeege hayırlısı artık önceliği sağlıklı olması ama. 2 erkek çocuğundan sonra insan kız çocuğuna özeniyor inşallah gönlümüzdekini nasip eder Rabbim 🌺
Tac Halimeege benimde bir oğlum var ikinci kız olsun diye çok heveslendim oda erkek olunca uzun süre kabullenememiştim 🤦♀️😁
mrvbtndnz Halimeege banada 1 ay önceki kontrolde kıza benziyor demişti bende sevinmişitim bugün erkek deyince hayal kırıklığına uğradım
meltemonen mrvbtndnz kesin demişse kesindir canım 🤗 zaten erkekte yanılma payı olmuyor pek.. Ben 11+5 te öğrendim erkek olduğunu şuan 18+4 üz 👶
mrvbtndnz Tac benim 3. Erkek diyor gecen ay kıza benziyor deyince kabullenmem zor olacak ama ne yapalım evlat oda hayırlısı artık 🌺
Ceydacetin mrvbtndnz benim de 1 oğlum var onunkini 10+1 de doktor kesin demişti . Şimdi 11 de kesin erkek dediler 12+3 te kız dediler haftaya tekrar gidicem inşallah kızıdır hayırlısıyla
mrvbtndnz Ceydacetin inşallaha hayırlısı gönlünüzdekini nasip etsin Rabbim bir mucize olur da benimki de değişir umarım 🌺