Arkadaşlar merhaba , 36+3 de gittiğimde fl ölçümü 36 hafta çıkmıştı . 37+5 de gittiğimde de de 36 çıktı. Bugün 38+4 haftalığım 34 dedi fl ölçümüne . Hiç bir şey anlamadım şehir hastanesine gidiyorum . Mecburen farklı doktorlara gitmek zorunda kaldım randevu bulamadığım için . Doktor her şeyi normal bir sıkıntı yok dedi . Bu haftalarda ölçümde hata olabilir mi başına böyle bir şey gelen var mı ?