Mom526 lökasit kaçmış onu anlayamadm bendede hep çıkıyor sorun değil dedi doktorum en son 13 ilac bile vermedi şimdi yaptırdım 34 olmuş yarın randevum var normalmi okdar bilmıyorm 40 üzerine ilac veriyoru dedi bende baska bsy cıkmıyor ama bol su iç başka şekilde atılmıyor ben hiç bsy hissetmıyorum mesela yanma felan anlamadm 26 haftalığım