Burclhn Selam kızlar sizinle birşey paylaşmak istiyorum şuan 6+6 haftalık hamileyim. Son üç gündür acayip üşüyorum içim titriyor resmen aranızda böyle bir durum yaşayan varmı?🤔
Asdfjsjdkks Burclhn canım ilk gebelikte değil ama bu gebelikte bende de olmuştu araştırmıştım bulamamamıştım bir şey sonra geçmişti. Sıkıntı bir durum değildir ama eminim hormonlarla alakalı
Gamze1313 Burclhn valla bnde de var oo geceleri batatanjyeyle yatiom gerçekten bu sıcakta gece donmak usuim buz kesiliom bnde bugün hamile olduğumu öğrendim bnde de var o durum 😊👍
Burclhn Asdfjsjdkks vallahi rahatladım biraz teskkur ederım cavep için canım sağsalim bebeklerımızk kucagımoza alalım inşallahh🧿🙏🏼🙏🏼😍
Burclhn Gamze1313 yaaa cok sevındım😍 saglıkla kucagınaza alın inşallahh hepımiz için🙏🏼🙏🏼 Yaa maalesef bir süre sanırım yaşayacağız bu durumu🤔😁
canoldunbebegim Belki kansızlık yada demir eksikliğiniz olabilir bende üşüyordum öyle çıktı canım tam kan testi yaptır zaten doktorun isteyecektir yakın bi zamanda