FatmaKaraokutan Sevgili anneler 8 aylik hamileyim sacimi kestirmek istiyorum ama cevremden surekli hamileyken sac kesilmez bebege zararli sac boyanmaz gibi seyler duyuyorum siz neler dusunuyosunuz
metehaninannesiii FatmaKaraokutan 2 sefer kestirdim millet herseye yorum yapmasa olmuyor ne gibi bi zarar olabilir allwh askina bos bos konusmalar iste hurafeler
Deletedmom_33 FatmaKaraokutan Saç kesersen bebeğin ömrü kısalır mi ne duymuştum bende. Kaynana da kesilmez vs diyor ama kestirecegim bende omuzumda 😊
Ilayda11 Hem kestirdim hem boyattım boyatmam yaklasık 7 saat surmustu cift maske takmıstım bişey olmadı Allaha sukur :))
FatmaKaraokutan metehaninannesiii bende ne zarari olabilir diye dusunuyorum cocugun boyu uzamazmis fln filan
ezgikptngl Boyayı bilmiyorum da bende kestirdim saçımı iki oğlumda da ne gibi zarar verebilir ki saçını kestirmek hadi boya kimyasal tene deyiyo falan tamam da makas bebeğe mi batcakmış 😅
Nuranalii Ben uçlarından kestirdim hint kınası ile de boyattım yahu boya kimyasal da kesimin ne zararı olacak yaa bol keseden atmışlar 😄