Sultanesat benim de bebeğimde sarılık vardı. Bir türlü düşmedi. 20 ile ışın tedavisi gördü 14e düştü eve geldik ertesi günlerde 17ye çıktı tekrardan. En son tüm tahlilleri yapıldı. Temiz çıktı. Anne sütü sarılığı dendi. Şimdi 50 günlük sarılığı kalmadı. Doktor da 2-3 ayın sonunda kendiliğinden geçer demişti zaten. sizin de geçicidir. Telaşlanmayın ama tahlillerini yaptırın yine de isterseniz