Serapvtnsvr duruşu ve tipine bakarak söylüyorum bunda hiç erkek tipi yok😂Ben doçentin kız dediğine erkek demişliğim var sonuç erkek😂😂😅Burda eskilerden çoğu kişi bana ne hediyeler ne paralar göndermek istedi bilmem kaç hafta olmuş doktor yanlış bilmiş sen doğru bildin diye🙈Çok iyiyim diye iddia etmiyorum insanım sonuçta gördüğümü söylüyorum yanılmış da olabilirim ☺️