Ilayda11 Bugun kontrolu olanlarr ben gecen hafta gittim gun verıcek sandım ama vermedı bugun için vericegini soyledı ama yuksek ihtimalle de 1 haftaya dogurturum demişti merakla kontrol saatını beklıyorumm sızler ne durumdasınız 37+3 ile herkese gunaydınn
Dilekcnkn Ilayda11 Günaydın 😊 Bende 31+3 haftalığım bugün gideceğim bende saat 2 gibi 1 aydır oğlumu görmedim valla öyle özlemişim 😂
Ilayda11 Dilekcnkn biz artık sonlarda oldugumuz için 1 hafta sonrası cagırıyo nst ye falan bağlanıyorum ama hergun gitsem yinede bıkmamm🥰 insallah saglıcakla kucağınıza alırsınızz
Eylem_kaya07 Geçen cuma gitmiştim hafta içi gel dedi biri randevu iptali yapmış ben aldım saat 14.50 de randevum var 39+3 olduk inşallah dogurup gelirim eve 😂
Umbilik Bugün kontrol var, 15 gündür görmedim sıpayı. 37+2′deyiz haftaya çatı muayenesi yapar sanırım.