Medha Kızlar Trabzon kanuni hastanesinde doğum yapan var mı ya da bir yakını yapan nasıldı? Bilgi verir misiniz?
BusraUras Medha ben Medicalpark Karadeniz Hastanesi Nebahat Nuhoğlu’na gittim 7temmuzda normal doğum yaptım çok memnun kaldım doktordan ve ekibinden.
Medha dilaraakbulut bende onur dündara gidiyorum şuan ama onda doğum yapmak istemiyorum duyduğum kadarıyla herkese sezeryan yapıyormuş ve karnın içini tam temizlemiyormuş o yüzden baya göbek kalıyormuş ona sezeryan olanlarda sende kaldı mı?
Eliif_61 Medha Tam tersi kesinlikle normal doğum yanlısı arkadaşım ona gidiyordu normal diye tutturdu arkadaşım da normal istemediği için Kırhan beye geçti Kırhan sen nasıl istersen ben öyle yaparım dedi
dilaraakbulut Serpiltsn yok ilk kizim orda dogum yaptim suan 11 aylik ikinci kizima 31 haftalik hamileyim