Rabia424 Kızlar merhaba, bana iyi mobilya markaları önerir misiniz ? Yatak odamı değiştirmeyi düşünüyorum
haydibakalim Rabia424 benim mobilyalarım enza home çok memnunun her şeyi çok güzel hemkaliteli dayanıklı hem de göze hitap ediyor servis de hizmet de çok iyi fiyatlar da diğer mobilya markalarına göre gayet iyi
Rabia424 Ogretmenanneyim Konya’da yaşıyorum. 5 yıl önce takımımı burada cansinlar mobilyadan aldım ama felaket . Kafamıza düşecek resmen. Her yeri düşüyor . Çocuklar oluncada daha tehlikeli hal aldı