40+3 oldum bebeğim gelmedi gelmek istemiyordu pozisyonu almış sancılarim sık değildi bisey ifade etmiyordu. Doktorum mesaj attı gel bakalım diye gittim daha önce hiç alttan muayene etmemişti bir bakalım mı dedi olur dedim baktı 1 buçuk cm açık var bebek pozisyon almış sezeryanlik bisey yok dedi ki bende sezeryan hiç istemedim hamilelik boyunca suni sancı verelim dedi herkes çok zor diyor doktor bey dedim çünkü herkese suni sancı uygulanıyor o sebeble insanlara ağır geliyor suni sancı demek doğum için hersey hazır ama sancı yetersiz bu durumda yapılır dedi. Tamm dedi pazartesi sabah gel dedi cumartesi günü tüm evi elle sildim pazar sabahı kpss ye girdim. Pazartesi herseyimizi topladık hastaneye gittim 10 buçukta serum bağlandı açıklığa bakıldı 2 cm hiç bir sorun yoktu annem Meryem süresini açtı Meryem Ana otunu suya koydu. 1 saat sonra ebe geldi kontrol etti 3 cm dedi nst bağlıyorlar 20 dk falan onun dışında serumla duş dahi herseyi rahatlıkla yapıyorsun yatağa bağlı kalmıyorsun. Sonra 1 saat geçti doktor ebe ile birlikte geldi alttan muayene etti bebek iyi baskı yapıyor dedi o sıra bir canım acıdı çünkü bebeğe dokundum dedi rahimi uyardım dedi ama çok az acı tabi ben buraya kadar acı pek hissetmedim o sebeble burada acı hissettim. Doktor çıktı çorba söylediler yoğurt sütlaç çorba vardı çorbayı içemedim diğerlerini yedim ebe geldi lavman yaptı 5 cm dedi duşa girdim 45 dk durdum sıcak suyla sonra pilates topu üzeri de vakit geçirdim kız kardeşimle kolidorda yürüdum ebe geldi tekrar 6 cm dedi yürü istersen dedi kolidorda yürüyordum doktor napiyosun sen dedi yürüyecek dedim gel bakalım dedi birdaha açıklığa baktı 7 8 olmuş hemen doğumhaneye dedi şok oldum tekerlekli sandalye oturttular indim saat 16.00 doğuma girdim doktor ikinma isteğim geldiğinde ikinma i söyledi yoktu bir iki defa denedim yorulursun yapma dedi neyse hır ikinma isteği geldi 2 defa kesik kesik ikindim 3. Defa güçlü ikindim bebeğim dünyaya geldi doktor o sıra estetik şekli bozulmasın diye kesi attı çünkü bebek 4100 kg doğdu yirtigi kötü olucak ti bu sebeble kesiyi doktor attı ayaklarımls doğumdan çıktım sabah taburcu olduk dikişler 2 gün beni rahatsız etti ama geçti hiç bir sorun olmadı korkmayın kızlar ne suni sancı dan ne doğumdan ne kesiden o an Allah yemin ederim kimseyi tek bırakmıyor inanın güvenin ben hiç ağlamadım bile bagirmadim sesim hiç çıkmadı herkes avaz avaz bağırıyordu güçleri kalmamıştı artık ben yapmadım sizde korkmayın kendinize güvenin ben adet sancısına dahi dayanamayan biriydim ağlardım ignelik hastanelik olurdum ama doğumda ağlamadım düşünün şuan bana zor gelen süreç emzirmek oldu göğüs ucum yoktu bebek tutmuyordu mama verdiler şırınga ile alıştı tutmak istemedi ama yine pes etmedim zorla verdim 5.gun tuttu çok şükür şuan uçları yara bu doğumdan daha zor vallahi iyiyiz birbirimize alışmaya çalışıyoruz 😇