Merhabalar ovulasyon testi yaparak 8 ve 9 günleri değerlendirdik. 10n catlama oldu . O gunu degerlendirmedik . Cokk merak ediyorum acaba gebeli varmidir diye. Hatta burda bir kac kisiden önceden ögrendiğini duyunca . Bende kaset test vardi onlarla denedim hamilelik cikmadi. Adetime 5 gün var . Sinirilik hali , kasik agrilari nadiren oluyor . Acaba hamilemiyimdir diye cok merak ediyorummm.. ama bu negatif cikmasi beni üzen durum oldu . Simdiden Teşekkurer kizlar fikirlerinizi bekLemekteyim..