Melek999 merhaba. Öncelikle başınız sağ olsun. Siz hasta olduğunuz için, sağlıklı beslenemediğiniz için gelişimi geri kalmamıştır o bebeğin emin olun. Doğsa bile hayatta kalamayacak kadar fazla anomalisi, gen bozukluğu, organ gelişimi yetersizliği vs den dolayı bu şekilde olmuştur. Lütfen kendinizi suçlamayın. İnsan vücudu öyle garip işliyor ki doğal seçilim denen olayı gerçekleştiriyor resmen. Bebeğin sağlıksız olduğunu anladığı an ona göre davranıyor. Ben bundan daha iyisini yapabilirim mantığıyla çalışıyor. Şu an siz çok duygusal açıdan yaklaşıyorsunuz, ne saçmalıyor bu kadın, hiç mi halimden anlamıyor diye düşünüyor olabilirsiniz. Ama ben bunları size bir boş gebelik, bir kalp durması, bir de düşük yaşayan bir anne olarak yazıyorum. Acınızı çok iyi anlıyorum. Umarım en kısa zamanda tekrardan sağlıklı bir hamilelik yaşarsınız.