stor9876 Kızlar 14+3 teyim gece bir anda uykumdan uyanıp kaşınmaya başlıyorum göbeğim bacaklarım vs değil el parmaklarımın içi, kolum, ayağım gibi 1-2 saat resmen kaşınmaktan uyuyamıyorum başına gelen var mı neden olabilir sizce😢
Zehra9616 stor9876 muhtemelen ödemden dolayi kasiniyosunuz bol su icmenizi tavsiye ederim vucudunuzda belirli yerlerde toplanip kasinti yapabilir zaman zaman birde avuc iciniz kasindiginda bakin avuc icinizde beyazlik varmi kan cekilir arada bembeyaz olur ve oda cok kasinti yapar oyleyse doktorunuza danisin derim
Hilal-95 stor9876 doktorunuza söleyin bence karaciğer enzimlerine bakılması gerekenılır gebelıkde kolestazı oluyor bazı kadınlarda o sizi yönlendırır en doğru şekılde