Selam kızlar dun post acmıstım akıntım cok yogun dıye ama su gıbı degıldı dedı ve cook toplanıyodu bebegım ıcıme kurt dustu aradım doktorumu gel dedı bakalım cuma kontrolum vardı he cuma he sımdı hıc farketmez dedı gıttım suyu hersey yolunda ama nstye bakalım ıcımız rahat etsın dedı benım nstde sancılarım tavan cıkmaz mı şok olduk ne suyum var ne sancım sadece olan yogun altına yapmış gıbı akıntı ve bebek toplanmasıydı benı apar topar aldılar odaya damar yolu actılar giyindırdıler 1 saat sonra sezeryan dedıler hop aldılar 10 dk olmadan Yagızım yanagıma alındı tabıkı sonrası cook agrılı oluyo hala bebegımı kucagıma alamıyorum sorusu olan varsa cevaplarım ama demek ıstedıgım en ufak belirtileri bile ihmal etmeyın kızlar ❤️❤️