Aynur-13 Osnatrnds bende haftaya bugün aynı durumda olucam inşallah açılmanız olur ve normal bi şekilde sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza alırsınız sizde bana dua eder misiniz
Busra333 Osnatrnds dua edecektim ama yetiştiremedim doğurdun :))) Allah sağlık sıhhat ile büyütmeyi nasip etsin :)