Kızlar 39 unvu haftanın içindeyiz ,gece 2den beri ara ara sancı giriyor kasıklarıma adet olacakmış gibi belim de ağrıdı ama ağrıların arası açık baya ,belki bir saat aralıklarla olabilir tam bakamadım uykuyla karışık olunca ama 5 kez vardır enaz ,doktoru aradım sekreteri bakıyor telefona ,o da yalancı sancıdır dedi ,sancı aralarının 3dk ya kdr sıklaşması lazım takip edin dedi,özel doktora gidiyorum dünya kadar muayene parası veriyoruz filan ama sizce doktorunun kendisinin telefona çıkmaması saçma değilmi insanda güven kaydı oluyor birde ilk hamileliğim ayrıca yarın için randevum vardı 3cm açıklık vardı zaten ,bebek kanala girdiyse suni verecekti kızlar sizin düşünceniz nedir bukonuda ?inş sancıların sıklaşır da suniye gerek kalmaz Biraz uzunoldu kusura bakmayın